Een vrijwel ''normale'' week - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Bas Nuijten - WaarBenJij.nu Een vrijwel ''normale'' week - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Bas Nuijten - WaarBenJij.nu

Een vrijwel ''normale'' week

Door: bas46

Blijf op de hoogte en volg Bas

17 Oktober 2010 | Spanje, Barcelona

Hola Amigos!

Ik kan ieder reis verslag wel beginnen, met bedankt voor de reacties en leuk dat het allemaal gelezen word, dat word ook zo eentonig dus doe ik deze keer niet. Maaaar toch bedankt he!

Deze week is eigenlijk vrij rustig verlopen, maandag en dinsdag was ik vrij. Had ik ook wel nodig na het zware weekend met mijn ouders. Volgens mij zijn ze er nog steeds moe van. Dinsdag was er een nationale feestdag ten ere van Columbus. Precies zoveel jaar geleden had deze beste man Amerika ontdekt. Als iemand weet hoelang gelden dat is.. meld het even. Antwoord staat volgende week online! haha! Omdat dus iedereen vrij was dinsdag had het bedrijf besloten iedereen op maandag ook maar vrij te geven, wat betekende een lekker lang weekend. Hier in Barcelona werd er vrij weinig gedaan aan het ''Spaanse feest''. De catalanen willen eigenlijk niet bij Spanje horen vandaar. Maar een feestdag vinden ze niet erg, alles was namelijk gesloten en waar iedereen was, dat weet ik niet maar het was behoorlijk rustig op straat. Zelf heb ik ook niet zo veel gedaan. Maandagavond even in Opium mar geweest, discotheek aan de haven. Je ziet er bijna geen Spanjaarden alleen maar toeristen. Dinsdag was ook vrij rustig verlopen en heb ik samen met Funda en Sulle hier gegeten. Zij zijn nog verder naar de Salsabar geweest maar ik hield het voor gezien, de dag erna moest ik gewoon weer werken.


De korte werkweek verliep rustig en ik heb veel aan mijn hoofdopdracht voor school kunnen werken. Ook heb ik het een en ander voor het bedrijf moeten doen. Eigenlijk niks bijzonders gebeurd op het werk, rustig aan en het gaat allemaal zo zijn gangetje. Het weer is nog steeds best goed, en het heeft deze week niet geregend. Vrijdag was het 25 graden met een aardig zonnetje. Dus de paraplu nog niet nodig gehad!

Toen was het weekend, en dat was best fijn na 3 dagen rustig gewerkt te hebben. Vrijdag avond eventjes met Adriaan, zijn Pakistaanse huisgenoot, Funda en Sulle in tres flores geweest. Barretje bij mij op de hoek. Komen hier best vaak, het is er erg gezellig en het is betaalbaar. Dat is in de grote clubs en discotheken niet zo. Voor de rest eigenlijk vrij weinig uitgevoerd en gisteren en vandaag lekker rustig aan gedaan om zo morgen weer een volle week te gaan werken. De familie van Funda (ook uit bergen op zoom ) zijn dit weekend over, en ze hadden kruidnoten voor mij meegenomen. Dus binnekort zal ik mijn schoentje maar weer gaan zetten in de hoop dat er iets in komt te zitten. Jullie gaan onze beste Sinterklaas natuurlijk welkom heten daar in Nederland, Ik zwaai hem hier uit! Dus iedereen die niet lief is geweest zal ik hier weer tegenkomen.

Dit was het weer voor deze week, ik kan er eigenlijk niks meer bijzetten. Succes daar!

Trouwens, op mijn hyves en facebook pagina staan foto's van Barcelona. Op deze blog kan ik maar 10 foto's kwijt vandaar dat ik de meeste die ik heb, daar op heb gezet.

Dag vriendjes dag vriendinnetjes, tot de volgende keer maar weer!

Hasta luego!
Besos

  • 17 Oktober 2010 - 17:30

    Wesley Koekkoek:

    Hey maat,

    als je de precieze datum van de ontdekking van Amerika wil weten en jouw trouwe lezers ook, dan zal ik het alvast verklappen. Dat was op 12 oktober 1492..

    Leuk verhaal, ook al heb je niet veel uitgevoerd :D

    hasta luego

  • 17 Oktober 2010 - 20:08

    Tante Janny:

    Hallo Lieve Bas.
    Wat zijn die reisverslagen van jou tochleuk om te lezen het gaat allemaal lekker ee.en de verjaardag van je pa is daar ook goed gevierd las ik .ik heb je pa en ma nog niet gesproken een week is zo voor bij .
    fijn dat je het goed naar je zin hebt zowel op je werk als met je studiegenoten.
    Bij ons gaat ook alles goed hoor.
    ga lekker zo door met je spaans avontuur en we kijken weer uit naar je volgende verslag.
    dikke kus adios.
    tante janny en ome johan.


  • 18 Oktober 2010 - 11:16

    Tu Madre:

    Ja inderdaad wij moesten
    bekomme van dat
    wkend.Heftig hoor.
    Ik ga ok mn schoentje zetten. Ge wit mar nooit.
    (Kijk maar uit voor de zw.pieten-misschien zit er wel 1tje tussen die jou herkend)) .Volgens mij ga jij ieder wkend stappen!!! Krijg je toch alle opdracht voor school wel af.
    Groetjes en DIKKE xxx van je MA


  • 18 Oktober 2010 - 11:33

    Devlin:

    Ha vent,
    Klink alsof je je wel goed vermaakt. Beetje niks doen hier en daar. Feesten om de goeie perstaties van Feyenoord. Dak gaat er af denk ik zo maar.
    Maja lekker weer heb jij niet als enige hoor!
    Weer bericht van Hérel:
    Komende dagen last van een hitte golf. Uw wordt geacht extra flesjes water mee te nemen als u de deur uit gaat. Temperaturen kunnen stijgen tot maar liefst 35 graden. Tip van de week: blijf tussen 2 en 4 in de schaduw of binnen om een zonnesteek te voorkomen!

  • 18 Oktober 2010 - 13:57

    Tu Papa:

    Hoi Maatje

    Ik lees dat je het van het weekend een beetje rustig aan hebt gedaan. Nou dat is ook niet verkeerd omdat eens is een keertje te doen, dan kan je bankrekening ook weer een beetje tot rust komen.
    Wij hebben weer een druk weekend achter de rug zaterdag hadden we dat feest van Pieter, Kees en Jurgen, (die mannen zijn alle drie 40 geworden) nou en dat was weer zoals gewoonlijk véél te gezellig zullen we maar zeggen.
    We kregen ook heel veel vragen van hoe gaat met Bas ? die heeft het zeker goed naar z'n zin daar in Barca? nou de meeste zijn best een beetje gezond jaloers op jouw als je dat zo hoort en zouden best wel met jouw willen ruilen.
    Hé maatje weer even nog getypt voor vandaag de rest komt volgende week weer.
    de groetjes werk ze en geen dingen doen die ik ook niet zou doen.
    Saludos tu Papa.

  • 18 Oktober 2010 - 19:10

    Sabrine:

    Hoi Neef,

    Het klinkt allemaal wel lekker gezellig en relax daar. Zo te lezen heb je niks te klagen!

    Ik ben binnenkort jarig, word dan....40, geef een feestje en heb jou natuurlijk ook uitgenodigd. Weet dat je er niet ben, maar.....als je toevallig in de buurt vertoeft, je ben van harte welkom.

    Groetjes Sabrine

  • 19 Oktober 2010 - 17:16

    Corry En Leo:

    Hoi die Sebas,

    Wat is het leven van een student toch zwaar!!

    Krijg je zomaar 2 dagen vrij van je baas, rustig aan met het werk, en dan s'avonds ook nog naar de BAR. POE POE Ja wie wilt dat nu niet?
    Geniet er maar lekker van hoor daar in Barcelona.

    Groeten van Tante Corry en Ome Leo

  • 19 Oktober 2010 - 18:31

    Fam. Verdult:

    hoi bas
    je staat op skipe tussen het lijstje tussen welke tijden ben je meestal online. kunnen we een keer skipe groetjes en een dikke knuffel kiki nina michiel en sabrine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Barcelona

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2011

Home sweet home

08 Januari 2011

De laatste weekjes

04 December 2010

Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht..

16 November 2010

Fc Barca!

07 November 2010

Bezoek van di papa
Bas

Hey! Alweer de 2e reis, deze keer in de Verenigde Staten. De verschillende verslagen en foto's zal ik dus met regelmaat updaten! Bye.

Actief sinds 10 Sept. 2010
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 18488

Voorgaande reizen:

04 Januari 2012 - 20 Juni 2013

USA

02 September 2010 - 26 Januari 2011

Barcelona

Landen bezocht: