De laatste weekjes - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Bas Nuijten - WaarBenJij.nu De laatste weekjes - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Bas Nuijten - WaarBenJij.nu

De laatste weekjes

Door: bas46

Blijf op de hoogte en volg Bas

08 Januari 2011 | Spanje, Barcelona

Hola Amigos.

Het is een best schandalig lange tijd geleden dat ik iets op mijn blog heb gezet, sorry daarvoor. Ik zie namelijk dat bij mijn laatste verslagen, het aantal reacties hadden afgenomen dus ik dacht, is er nog wel interesse? Maar ik kan zelf niet zien hoevaak het verslag gelezen word, dus vandaar.

Ik zit alweer in de laatste fase van mijn stage en het gaat allemaal heel snel. Over een goede 2 weken ben ik weer terug thuis in Bergen op Zoom. Aan de ene kant wel weer fijn omdat je merkt dat die lange werkdagen soms je neus uitkomen.

Voor de rest gaat het hier allemaal nog steeds prima, de stage is nog erg goed te doen en heb het naar mijn zin. De opdrachten voor de financiele afdeling blijven interessant en ik krijg de laatste weken veel hulp en adviezen voor mijn hoofdopdracht van school. Ik ben nu zover alles aan het afronden qua verslagen voor school, en dat gaat allemaal wel goedkomen.

2 Weekjes geleden nog even de de kerst thuis gevierd, dat was erg gezellig. Helaas kon ik er met oud en nieuw niet meer zijn, omdat ik gewoon moest werken. Oud en nieuw hier in barca was best gezellig. Al gaat het er heel anders aan toe dan in NL. Er is namelijk veel minder vuurwerk. Al met al toch een hele gezellige avond gehad en het nieuwe jaar is in ieder geval goed begonnen. Nu heb ik sinds donderdag vrij vanwege feestdagen hier in Spanje. Op 6 Januari is het een soort sinterklaas voor de kinderen en krijgen zij allemaal cadeautjes. Dat was dus weer de reden van een paar vrije daagjes. Dat zal ik wel gaan missen, de leuke feestdagen hier in Barcelona.

Verder krijg ik volgende week nog bezoek van Reinier, Sil & Chantal. Moet dus ook nog even een gezellig weekendje worden, maar dat komt zeker goed! Heb er in ieder geval heel veel zin in. De week erna komen papa en mama nog en vlieg ik met hun mee terug op zondag naar NL, en dan zit alles er definitief weer op.

Ik hoop dat jullie ook allemaal fijne feestdagen hebben gehad, en vergeet je niet aan die voornemens voor 2011 te houden he!

Voor de meeste, tot over 2 a 3 weken en hou het nog even vol zonder mij!

Dag vriendjes dag vriendinnetjes, tot de volgende keer maar weer.

Hasta Luego
Adios!

  • 08 Januari 2011 - 19:31

    Tu Papa:

    Hoi Maat,

    Ja nog een paar weekjes en dan zit het er weer op dan moet je je weer aan onze regels gaan houden en krijg je al dat gezeur van ons weer te horen, wedden dat je dan dikwijls terug zal den ken aan Barca.

    Maar ja dan ben tenminste wel in hotel Mama aan de Wouwsestraatweg 186 te Krabbegat

    Tot over een paar dagen,

    Saludos tu Papa

  • 08 Januari 2011 - 22:21

    Elvira:

    Allereerst nog de beste wensen voor 2011 en ik heb je wel gemist op oudjaar. Die ouders van jou zijn gewoon niet naar huis te krijgen. Het was super gezellig !!!

    Wat gaat de tijd toch snel als je weer al naar huis komt.........net op tijd voor de vastenavond !!!!!

    De groetjes van ons allemaal

  • 09 Januari 2011 - 13:16

    Tu Madre:

    Ha Señor Bas,
    Ik lees jou verslag wel, ik reageer niet altijd. dat doet Pa meestal. Vandaar. Jaja de laatste weken. Eindelijk dan weer in Hotel MAMA. Dan heb je weer vakantie!!!!! Nog 2wken dan komen wij naar jou. Gaan we dan nog wat leuks doen in Barca . Heb jij nog goede voornemens voor 2011!!!!
    Muchos besos tu madre

  • 10 Januari 2011 - 09:25

    Jaap:

    ouwe... 14 januari is dus al volgeboekt...:S
    Ik zat namelijk al te kijken voor weekendje barca komend weekend.

    Nja dan maar een andere keer Barcalona mee pakken. In ieder geval nog heel veel plezier deze laatste 2 weekjes maat!! En succes met de final report. xx

  • 10 Januari 2011 - 18:49

    Tante Corry:

    Ha die Bas,

    Alles nog kits daar in Barcelona lees ik,
    De vrije dagen en het feesten zal je wel gaan missen, maar ja er is ook nog zo iets als gewoon werken e/o studeren, dat zal hier in Holland wel weer wennen zijn.
    Nog veel plezier daar en veel succes met het afronden van je stage.

    Oudoe !!

    Groeten van Corry en leo


  • 10 Januari 2011 - 18:52

    Stella Van Baarle:

    Hoi Bas,
    Jij ook nog de beste wensen voor 2011. Het jaar is volgens mij bij jou wel goed begonnen. Je mag ook weer bijna naar huis en dat zal je moeder wel eg fijn vinden. Ik lees je verslagen trouw alhoewel ik niet altijd reageer. Ik vind het geweldig om even te lezen hoe het met je gaat. Ik hoop dat je de laatste 2 weken nog lekker zal genieten van alles. Ik wens je veel succes de komende weken en tot gauw in NL.
    Veel liefs
    Stella

  • 20 Januari 2011 - 09:35

    Tante Janny En Ome J:

    Nou het zit er bijna op voor jou he,
    we hebben je reisverslag nog gelezen,
    was ook voor ons lang geleden.
    allemaal druk .
    Maar van jou heel erg leuk hoor,
    om iedereen zo op de hoogte te houden.Zijn je Pa en Ma al gearriveerd,
    Wij wensen jullie nog een paar gezellige dagen ,daar in Barcelona.En een goede vlucht terug.
    Dikkekus en Amigos.
    Tante Janny en Ome Johan.

  • 21 Januari 2011 - 09:00

    Devlin:

    Ha vent, nog paar dagen en dan bende weer in het warme en zonnige Holland. Succes met de laatste loodjes en ik zie je volgende week.

    Groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Barcelona

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2011

Home sweet home

08 Januari 2011

De laatste weekjes

04 December 2010

Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht..

16 November 2010

Fc Barca!

07 November 2010

Bezoek van di papa
Bas

Hey! Alweer de 2e reis, deze keer in de Verenigde Staten. De verschillende verslagen en foto's zal ik dus met regelmaat updaten! Bye.

Actief sinds 10 Sept. 2010
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 18481

Voorgaande reizen:

04 Januari 2012 - 20 Juni 2013

USA

02 September 2010 - 26 Januari 2011

Barcelona

Landen bezocht: