Bezoek van di papa - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Bas Nuijten - WaarBenJij.nu Bezoek van di papa - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Bas Nuijten - WaarBenJij.nu

Bezoek van di papa

Door: bas46

Blijf op de hoogte en volg Bas

07 November 2010 | Spanje, Barcelona

Hola Amigos,

Ten eerste heb ik jullie beloofd, jullie de groetjes te doen van mijn beste vriend de paus (hier in spanje Papa). Hij had besloten mij even op te komen zoeken in Barcelona. Best een aardige vent als je hem beter leert kennen.
Dat ter zijde, hij was hier in Barcelona om een bezoekje te brengen aan de Sagrada Familia en de cathedraal. Ook was er een rondtocht door de stad waarin hij in zijn nieuwe pausmobiel barcelona onveilig probeerde te maken. Vroeg in de morgen zou hij bij de Sagrada Familia zijn, dat was voor mij te vroeg dus ben ik in de middag naar het plein bij de cathedraal geweest. Na hier ander half uur gewacht te hebben was het dan zover. Iedereen hoopte de paus te zien, maar helaas hij zat in een zwaarbeveiligde auto. Maaaaar ik heb zijn hand kunnen zien. Zijn vrienden, de bisschoppen en priesters liepen wel gewoon langs het publiek. De emoties liepen soms hoog op want er waren zowel voor en tegenstanders van de paus. Dan kan je wel merken dat de spanjaarden zeer gelovig zijn. Helaas heb ik geen biertje met hem kunnen drinken, hij had al weer andere afspraken in Italie.

Dit weekend was er ook bezoek uit Madrid, Burak van dezelfde opleiding in Breda heeft een bezoekje gebracht aan barcelona. Eeen geslaagd weekendje en helaas gaat het allemaal weer zo voorbij. Op het werk gaat nog steeds alles goed en ik heb het er nog wel naar mijn zin. Gelukkig krijg ik meer opdrachten, en is het leuk dat het met de financiele afdeling te maken heb. Dat is toch wel de afdeling waar ik het liefste bij meeloop. Deze aankomende week helaas geen feestdagen, dus gewoon volle bak aan het werk. In het weekend zal ik het rustig aan doen, want de week erna krijg ik bezoek van de mannen! Ik heb er zin in.
Kortom, de maand november ziet er goed uit.

Dit was het weer voor deze week, volgende week rustig aan maar ik zal wel weer een leuk verhaatlje verzinnen!


Dag vriendjes dag vriendinnetjes tot de volgende keer maar weer.

Hasta luego
Adios!

  • 08 November 2010 - 10:26

    Tu Madre:

    Ha Bas, ben jij niet op tijd je bed uitgegaan voor di Papa!
    Ach, hij heeft ieder geval naar je gezwaaid. Doet je ook goed toch!
    Fijn om te horen dat je het beter gaat op je werk.Leuk hé stage : druk wkend gehad met Burak , stappen, eten koken. Dit wkend komt jouw andere vriend naar Berrege. Spannend!!!!!
    Groetjes en besos tu madre


  • 08 November 2010 - 10:31

    Devlin:

    Terecht ja, is een keer volle bak, bij elk verhaal dat ik van je lees lijkt het wel of je altijd vrij hebt joh :P

  • 08 November 2010 - 20:48

    Tu Papa:

    Hoi Senor Bas,

    Ik had verwacht dat je vriend uit Vaticaanstad wel even langs zou komen bij jouw voor bakkie koffie of een borrel in Tres Flores want met mijn verjaardag was hij er wel, dat valt me echt tegen dat is niet te geloven.

    Maar voor de rest heb je een lekker druk weekend gehad met je vrienden lekker koken en stappen en natuurlijk ook nog de verjaardagen van Funda en Anna moeten vieren he
    man man man je groeit nog een keer dicht van al dat feesten.

    Leuk hoor en op je werk gaat het ook allemaal goed lekker druk en goede punten gehaald voor je schoolopdrachten prima zo geniet er maar van.

    Nou nog veel plezier van de week en ik kijk weeral uit naar je volgende verslag.

    Saludos tu Papa

  • 08 November 2010 - 21:18

    Adriaan:

    dan had je s'ochtends mee moeten gaan he, dan had je hem wel gezien, als moest je wel opletten ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Barcelona

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2011

Home sweet home

08 Januari 2011

De laatste weekjes

04 December 2010

Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht..

16 November 2010

Fc Barca!

07 November 2010

Bezoek van di papa
Bas

Hey! Alweer de 2e reis, deze keer in de Verenigde Staten. De verschillende verslagen en foto's zal ik dus met regelmaat updaten! Bye.

Actief sinds 10 Sept. 2010
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 18486

Voorgaande reizen:

04 Januari 2012 - 20 Juni 2013

USA

02 September 2010 - 26 Januari 2011

Barcelona

Landen bezocht: