Home sweet home - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Bas Nuijten - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Bas Nuijten - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: bas46

Blijf op de hoogte en volg Bas

24 Januari 2011 | Nederland, Bergen op Zoom

Hola amigos!

Jajajaja, de stage zit er weer op. Ik ben weer terug thuis in het oude vertrouwede Bergen op Zoom.

De laatste weekjes nog wel even flink aan de bak gemoeten om alles af te ronden qua stage werk. Het verslag van school afgewerkt en gepresenteerd op t stagebedrijf, ze waren allemaal tevreden and I did a good job.
De laatste 2 weekendjes heb ik me zeker niet hoeven vervelen, de eerste van de 2 kreeg ik bezoek van maatje Reinier en 2 liefste vriendinnetjes silvia en chantal. Dat was me weer een gezellig weekendje en dat zal zeker nog wel even in de herinneringen blijven zitten. Er zal nog wel even over worden nagepraat denk ik zo! Het was leuk dat hun aan het einde van de periode Barca nog even onveilig kwamen maken. We zijn lekker op stap geweest en gewoon even quality time met zn 4en gehad.

Daarna was het voor mij alweer de laatste week werken, en dat ging ook allemaal weer snel. Wat opdrachten van het werk afronden, en nog een aantal nieuwe erbij maken. Zeer interessant werk deze week. Helaas was het alweer de laatste week op het werk, je raakt er toch aan gewend en na 5 maanden is het best apart als je vrijdag morgen je computertje voor het laatst opstart. Al met al een goede en toch ook wel leerzame stagepriode bij het bedrijf gehad.
Intussen waren papa en mama gearriveerd in Barca, om nog even een gezellig laatste weekendje van te maken. Dat is zeker goed gekomen,en de avonden in de barretjes rondgebracht. Overdag ingepakt en alles klaar gezet voor de terugreis van zondag.

Het zonnetje scheen toen het vliegtuig opsteeg, en toen het landde was het dag zon.. Helaas.. De periode zit er op. In ieder geval hartstikke bedankt voor de leuke reacties op de verslagen.

Succes allemaal met werk school en vrijetijdsmanagement. Muchisimas gracias mis amigos!

Adios!

• 24 Januari 2011 - 16:14

Devlin:

Welkom Home!

• 24 Januari 2011 - 18:04

Silvia:

Jaaa :D onder het genot van een paar blackberries moeten we snel weer eens bijkletsen!

• 25 Januari 2011 - 05:57

Monique Van Egeraat:

Hoi Bas,

Welkom thuis, laat je maar weer lekker verwennen door paps en mams en op naar het volgende avontuur.
    Het was leuk om met je belevenissen te mogen meegenieten.

De hartelijke groeten namens ons allen!