Fc Barca! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Bas Nuijten - WaarBenJij.nu Fc Barca! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Bas Nuijten - WaarBenJij.nu

Fc Barca!

Door: bas46

Blijf op de hoogte en volg Bas

16 November 2010 | Spanje, Barcelona

Hola Amigos.

Hoe gaat het allemaal met jullie daar in NL?

Ten eerste weer bedacht voor de reacties en positieve berichtjes op mijn verslagen. Dat blijft toch leuk om te lezen, en ook zo iets van jullie daar te kunnen horen! Ik ben iets later met het verslag dan normaal, dat komt omdat ik eerlijk gezegd weinig tijd ( en weinig ambitie ) had om een verslagje te schrijven maar nu dan toch even de tijd gevonden!

Door de weeks, uiteraard weer gewoon verschenen op mn stage plek en af en toe wat grotere opdrachten gehad om te maken. Deze hadden vooral te maken met de Financiele cijfers van de afgelopen maand. Opzich wel leuk om te doen, dus ik hoop dat ik meer van dit soort opdrachten kan krijgen. Verder heb ik weer veel aan mijn verslagen van school kunnen werken, en was ik in de avonden lekker vrij. De meeste avonden, door de weeks zeeeer rustig aan gedaan.

Behalve vorige week woensdag. Toen speelde FC Barcelona een thuiswedstrijd voor de Copa del Rey (Spaanse beker). We hebben kaartjes kunnen regelen, dus dat was een mooie ervaring. De prijzen waar zeer laag voor deze wedstrijd, en voor 20 euro zat je al zo goed als aan het veld. Er zat een klein nadeeltje aan, niet alle spelers van het eerste elftal deden mee, want de tegenstander was niet de sterkste. We hadden mooie plaatsen en konden het goed zien. Dat stadion is echt wel groot. Maar het was niet uitverkocht, en de echte fans waren bijna nergens te bekennen. Moeten ze toch met het liedje we shall not be moved introduceren! De wedstrijd begon leuk en na 6 minuten stond Barca al met 2-0 voor. Alsof je fifa op de playstation aan het spelen was. Daarna had men nog een penalty gemist en de uitclub maakte een mooi doelpuntje. De sfeer in het stadion was best mooi, alhoewel ik wel is beter heb meegemaakt. Toen was er een moment in de 2e helft, ongeveer na een uurtje voetballen. Eeeh wie komt daar het veld in, Jawel LIONEL MESSI. Hij dacht laat ik maar is een potje meespelen vandaag. Het is alsof hij aanbeden word, want toen hij het veld betrad ging het stadion best wel tekeer. Mooi om te zien. Hij pikte ook nog even zijn doelpuntje mee dus dat was mooi voor het publiek. Uiteindelijk won Barca met 5-1!

Daarna de week lekker rustig af gemaakt op het werk en een vrij rustig weekendje gehouden. Met het oog op komend weekend leek me dat best verstandig. Aangezien er een stuk gaaijes verwacht word op Donderdag.

Dit was het weer voor deze week lieve vriendjes en vriendinnetjes.
Mannen, voor jullie een goede reis en tot donderdag.
De meeste van jullie zal ik over goed anderhalve week misschien wel tegenkomen, dan kom ik eventjes naar het koude NL.

Tot de volgende keer maar weer!

Hasta Luego
Adios!


  • 16 November 2010 - 10:29

    Devlin:

    Ha vent,
    klinkt dat het wel tof was een wedstrijdje naar barca toe. Ik was vandaag onderweg naar school wordt ik ineens gebeld dat de docent ziek is geworden dus kon weer mooi terug keren in roosendaal.
    Dus nu lekker dagje extra weekend :)
    Veel plezier van de week met de mannen.

    groeten

  • 16 November 2010 - 13:36

    Wesley Koekkoek:

    Ha lieffie,

    Mooi dat je het nog steeds naar je zin hebt in het mooie Barcelona.. Vooral omdat je zulke mooie dingen meemaakt. Ik wens je nog een mooie tijd toe in Barcelona..

    Je mooiboy,

    Wesley

    con amor

  • 16 November 2010 - 22:59

    Elvira:

    Hoi Bas

    Het is weer leuk om te lezen dat het goed met je gaat en dat je ook tijdens je stage kan genieten van barcelona! Weet je wel zeker dat je terug komt volgende week; het is hier koud, mistig, vriezen, regen......
    Groetjes Elvira

  • 18 November 2010 - 15:22

    Tu Amigo:

    Hola Amigo,

    Ik zie dat je het van de week ook weer goed hebt gehad en dat alles eigenlijk best wel goed en gesmeerd loopt daar.

    Vandaag donderdag is het dan zover tu amigos uit het Krabbegat komen aan in Barcalona om deze wereldstad eens aan een uitgebreide staptest te onderwerpen.

    Ik zal zeggen héél véél plezier van het weekend met tu amigos, en als je volgende week voor flitsbezoek in het Krabbegat bent dan gaan wij het hier met z'n alle nog eens voorzichtig dunnetjes overdoen.

    TOT WOENSDAGGGGGG.

    Saludos su Padre

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Barcelona

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2011

Home sweet home

08 Januari 2011

De laatste weekjes

04 December 2010

Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht..

16 November 2010

Fc Barca!

07 November 2010

Bezoek van di papa
Bas

Hey! Alweer de 2e reis, deze keer in de Verenigde Staten. De verschillende verslagen en foto's zal ik dus met regelmaat updaten! Bye.

Actief sinds 10 Sept. 2010
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 18483

Voorgaande reizen:

04 Januari 2012 - 20 Juni 2013

USA

02 September 2010 - 26 Januari 2011

Barcelona

Landen bezocht: