La merce 2010! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Bas Nuijten - WaarBenJij.nu La merce 2010! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Bas Nuijten - WaarBenJij.nu

La merce 2010!

Door: bas46

Blijf op de hoogte en volg Bas

25 September 2010 | Spanje, Barcelona

Hola amigos,

Ten eerste bedankt voor jullie reacties op mijn vorige verslagen, schrijf ik ze in ieder geval niet voor niks.

Vorig weekend een beetje ziek geweest dus vrij weinig kunnen uitvoeren. Wel op zondag even met Adriaan een voetbalmiddagje gehouden en 3 wedstrijden gekeken. Daar is ook alles meegezegd;) Het is nu vrij ver over dus dit weekend kon ik weer gewoon weg ook omdat ik vrijdag niet hoefde te werken. Op het werk gaat het tot nu toe ook wel oke, alleen afgelopen donderdag hadden ze na de lunchpauze geen werk meer, dus heb ik me meer lopen vervelen dan dat ik iets heb uitgevoerd. Dus hoop niet dat dat vaker voorkomt, want dan duur een dag wel mega lang. Op deze manier leer ik ook niet echt veel, ik kan zo wel heel de dag internetten en bijhouden wat er bij jullie alemaal gebeurd. Alleen ik denk dat het ook allemaal maar gewoon zo zn gangetje zal gaan.

Vanaf donderdag (23-09-2010) is het hier 4 dagen feest in Barca. waarom? dat weet ik zelf ook niet,(iets met het geloof en maria) maar het is best gezellig. Vrijdag dus een lekker vrij dagje, dat mag ook wel weer na 2 weken werken. Iedereen op de straten feest vieren en overal door de stad verschillende podia met muziek. De opening was donderdagavond op het plein bij mij achter, dus daar eventjes gekeken. Dat was echt mooi om te zien, en de foto;s en video;s volgen, het is te moeilijk om zo uit te leggen. In ieder geval die spanjaarden zijn best gek, ze leven echt voor dit soort festivals. Op deze manier maak je wel het echte leven in Barcelona mee. Daarna op het grote plein 5 minuutjes verder lopen, gaan kijken, en kwam er een soort vastenavend optocht voorbij, met alleen maar salsa muziek, soort brazilaans carnaval maar dan beter. Iedereen was aan het dansen en gek doen, dus was een gezellig avondje!

Dan hebben we ook nog onze vrolijke Pakistaanse vrienden die hier rondlopen: Cervesa, coca cola, fanta. Cervesa, coca cola, fanta. Aangezien er op die grote pleinen geen bierkramen of iets staan hebben zij de tijd van hun leven. De enige mogelkijkheid om drinken te kunnen kopen is bij hun. En het gekke is, de dag erna waren we bij de haven staan daar al die Pakistanen op een rijtje de vissen te voeren. Dat doen zij dus met de opbrengst van de avond daarvoor, brood kopen en de visjes voeren. Het is maar waar je zin in hebt natuurlijk.. Foto;s volgen in ieder geval. Het is nog 2 dagen te doen hier en morgenavond ga ik bij het stierenvechten kijken. Ben benieuwd hoe dat er toe gaat. Dan begint het maandag gewoon weer van voor af aan. hmm.

Volgende week weer een nieuw reisverslagje vanuit het nu weer wat meer zonniger wordend Barcelona. En dan niet komend weekend maar het weekend daarop, hoogwaardig bezoek uit Bergen op Zoom.

Ik houd jullie op de hoogte, komt allemaal goed!

Besos,
Adios!!

  • 26 September 2010 - 12:37

    Pa:

    Buenas tardes Señor Bas,

    Ik zie wel aan de hand van de foto's dat je al aardig ingeburgerd raakt daar in Barca. Het is weer een leuk reisverslag geworden deze week en ik kijk weeral uit naar het verslag van volgende week. In ieder geval wees voorzichtig en kijk goed uit en zoals ik altijd zeg "geen dingen doen die ik ook niet zou doen".

    Ps. ik denk dat je gelijk hebt hij wijst volgens mij echt naar Berrege.

    Besos tu Papa

  • 26 September 2010 - 13:06

    Tu Madre:

    Ha Señor Bas,

    Zo te zien gaat het HARSTIKKE goed met jou. Pa en Ma niet meer nodig! Nou, lekker van genietenjoh. En voorzichting hé.
    Op het werk komt 't best wel goed. Zij moeten d'r ook nog aan wennen, dat er iemand stage loopt. Alles op z'n tijd dus met andere woorden geduld hebben. Ik stuur mrg wel 'n berichtje vanuit míjn werk. Inderdaad hij wijst naar Berrege.

    Groetjes.
    Besos tu madresxxxxxxxxx

  • 26 September 2010 - 15:05

    Shirley En Gerco:

    zo te zien en te lezen heb je het aardig naar je zin daarzo:P
    leuk joh!
    geniet er nog lekker van he

    xx

  • 26 September 2010 - 15:59

    Elvira:

    Hoi Bas,

    Leuk verslag en super om te lezen dat het goed met je gaat. Je raakt al aardig thuis daar in Spanje, nog even en het uitgaansleven is ook niet meer veilig. Wel vreemd om je nu al in een FC barcelona-shirt te zien zitten.......ben je Feyenoord al vergeten??? Nog even tussendoor: de meiden hebben met 7-1 gewonnen van BBV-senioren!!! hahaha. Nou, ik wacht weer op je volgende verslag !

    Groetjes Elvira

  • 28 September 2010 - 18:10

    Janny En Johan:

    jij ook een beetje ziek ik ben ook een griepig,janny maar wel leuk al die feesten daar je hoeft je eigen niet te vervelen toch.hier gaat ook alles geod hoor werken en genoeg feestjes in het weekend bas ga zo lekker door
    tot de volgende mail

    P.S. het was weer een leuk reisverslag Amigos
    Tante Janny ome Johan.


  • 29 September 2010 - 15:05

    Kiki:

    Hoi Bas ,
    het is dus leuk in spanje .ik mis je nu al
    bij ons is ook bijna iedereen ziek ik zelf ben ook al ziek geweest
    groetjes en een kus van kiki

  • 29 September 2010 - 15:21

    Nina:

    Hoi Bas,
    ik mis je al.
    slaap je kroel lekker.Een dikke kroel en xxx kus xxx Nina xxx verdelt xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Barcelona

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2011

Home sweet home

08 Januari 2011

De laatste weekjes

04 December 2010

Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht..

16 November 2010

Fc Barca!

07 November 2010

Bezoek van di papa
Bas

Hey! Alweer de 2e reis, deze keer in de Verenigde Staten. De verschillende verslagen en foto's zal ik dus met regelmaat updaten! Bye.

Actief sinds 10 Sept. 2010
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 18487

Voorgaande reizen:

04 Januari 2012 - 20 Juni 2013

USA

02 September 2010 - 26 Januari 2011

Barcelona

Landen bezocht: