Op het werk.. - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Bas Nuijten - WaarBenJij.nu Op het werk.. - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Bas Nuijten - WaarBenJij.nu

Op het werk..

Door: bas46

Blijf op de hoogte en volg Bas

17 September 2010 | Spanje, Barcelona

Hola Amigos,

Hehe weekend.. de eerste werkweek zit erop. Wel even wennen weer hoor na zo een lange periode vakantie te hebben gehad, moet je er gewoon weer om 6.20 uit! Dan ook nog is 9 uur per dag werken, dat was ik niet meer gewend. Maar de eerste week zit er op en het weekend is begonnen!

Op het werk was het in het begin even wennen van hoe en wat. Iedereen wist gelijk dat ik nieuw was want er werd een groepsmail verspreid met als onderwerp: Welkom Bas Nuijten. Dus iedereen wist wie Bas Nuijten was. Deze week meegelopen op de Human Resource afdeling (PNO), dat was best leuk om te doen. Moest alle gegevens van de werknemers bewerken en verder updaten. Volgende week begin ik op de financiele afdeling dus ik ben benieuwd. Dan ben je blij als je vanaf 1 uur pauze mag nemen, want dat is voor ons nederlanders toch wel normaal. Die spanjaarden gaan rond een uurtje of half 3 is wat eten.

Vandaag zowaar een hele dag regen, zou je toch niet verwachten hier. Ik was weer de enige die geen paraplu bij had op dat metro station, want wie verwacht dat nou ook! Vanavond nog even de stad in hier en even kijken bij Bar Amsterdam (de naam wil hopeljk niks zeggen), een Nederlandse bar in het centrum hier. Zondag ook maar even Feyenoord tegen die ene club uit Amsterdam kijken dus ben benieuwd hoe dat er aan toe zal gaan.

Fijn weekend heeu!

Hasta Luego,
Adios!

• 17 September 2010 - 17:17

Sanne:

Hee Basje,
    Zo te zien heb je het wel naar je zin daar ;)
    regen!? dat komt toch niet naar mallorca toe hè..
    Hoe laat moet je beginnen omdat je zo vroeg op moet staan?!
    Buen fin de semana!
    xx

• 17 September 2010 - 17:22

Anoniempje:

hihihihihih wat stoer zeg

• 17 September 2010 - 19:55

Stella Van Baarle:

Hoi Bas,
    Wat leuk om via deze site op de hoogte te blijven van je drukke leventje. Je moeder gaf me de site door. Ze komt morgen even koffie drinken om de webcam op te halen. Dan kun je je ouders binnenkort zien. Ik vind het waanzinnig leuk dat je in een ander land stage aan het lopen bent. Ik hoop dat het een hele leuke tijd voor je zal worden. Ik blijf je volgen via deze site. Ik wens je een heel fijn weekend en geniet van het mooie weer. Tot mails. Groetjes van Stella

• 18 September 2010 - 09:26

Devlin:

Ha basje!
    Weekend en meneertje gaat gelijk cafe opzoeken he, je blijft ook gewoon je ouwe ritme dur in houden ik merk het al ;)
    Hahaha doe jij je feyenoord shirtje maar aan hoor jongen als je naar Bar amsterdam gaat!

Groeten

• 18 September 2010 - 11:38

Astrid:

Heey!

Super om te lezen dat je het zo naar je zin hebt daar ! Maar zeg eh.. je mag ook gewoon AJAX zeggen hoor, haha!

Geniet ervan daar he! ondanks het drukke leven dat je nu doordeweeks hebt.

Tot snel mop.

XX

• 18 September 2010 - 19:39

Chantal & Chantal:

Veel plezier vanavond lieverd! We drinken er 1 op jou in de stad!

Liefs je liefste vriendinnetjes!

• 19 September 2010 - 08:43

Tante Janny:

Hallo Bas wat leuk om je zo te kunnen volgen daar in Spanje ,ik denk dat je daar een leuke tijd gaat krijgen. we blijven je volgen . dikke kus ome johan en tante janny.

• 20 September 2010 - 15:50

Wesley Koekkoek:

BAR AMSTERDAM EUUH. Het is dus niet zo goed uitgepakt afgelopen weekend voor feyenoord. Que pena!

• 20 September 2010 - 20:06

Sabrine:

Hé neef,

Leuk om jouw belevenissen zo bij te kunnen houden, zo blijven we op de hoogte.

Succes daar, groetjes van ons 4-tjes

• 24 September 2010 - 19:07

Gerco:

ist leuk in spanje al een vriendin al naar een wetstrijd van fc barsa ge weest gr mart ivanka shirley en gerco!!!!