De eerste week - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Bas Nuijten - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Bas Nuijten - WaarBenJij.nu

De eerste week

Door: bas46

Blijf op de hoogte en volg Bas

11 September 2010 | Spanje, Barcelona

Hola Amigos,

De eerste week hier in Barcelona zit er op. Dat gaat allemaal best snel. Aanstaande maandag beginnen met de stage in het World Trade Centre van Cornella de Llobregat. Totaal een uurtje reizen van waar ik hier zit. Kamertje bevalt goed en de huisgenoten ook al zie ik ze niet veel. Het is allemaal goed te doen hier, mooi weer en de uitgaansmogelijkheden liggen op loopafstand. Alleen de echte discotheken zijn wat verder weg, die liggen bij de boulevard en bij het strand. Een gezellig barretje zit zelfs al bij mij om de hoek. In het uiterste geval is naar huis rollen een goede mogelijkheid. Voor de rest nog niet heel veel weggeweest maar vandaag even op het strand gelegen, lekker relaxed..

Vandaag een nationale feestdag in Barcelona, in verband met de onafhankelijkheid van Catalonie ten opzichte van Spanje. Iedereen op de straten en er was een demonstratie optocht aan de gang. Best bizar want zo iets zie je in Nederland totaal niet.

Vanavond nog even wat drinken hier bij mij om de hoek met Funda en Adriaan en morgen in een barretje natuurlijk Feyenoord kijken. Dat kan ik geen 5 maanden missen. Volgende week begint de drukte weer na een lange tijd vakantie te hebben gehad. Ik ben benieuwd hoe de stage zal zijn, maar ik denk dat alles wel goed moet komen. Bij het kennismakings gesprek was alles heel rustig en relaxed en dat is opzich best fijn. De collega's komen aardig over en de stagebegeleider vind het wel leuk dat er een Nederlander komt werken want dat is nog niet eerder voorgekomen. We zullen het allemaal wel zien hoe het gaat lopen, maar ik houd jullie in ieder geval op de hoogte van alles hier in Barcelona!

Hasta luego!

• 12 September 2010 - 16:11

Silvia:

Superleuk dat je een blog bijhoudt!
    Gelukkig bevalt het tot nu toe allemaal goed. Veel succes met je eerste stagedag!
    xx

• 14 September 2010 - 12:52

Corry En Leo:

Hallo Bas,

Je hebt het aardig naar je zin zo te lezen. Wij blijven je volgen en wensen je veel succes met je stage.
    Oudoe vanuit Bergen

• 15 September 2010 - 16:58

Jaap Bastiaansen:

dikkop,

haha was wel genieten dan zondag Feyenoord kijken! Moet je makkelijk 5 maanden kunnen volhouden lijkt me zo hahaha!!
    Maar klinkt verder allemaal mooi daar, zal je snel is komen opzoeken om daar een weekendje de cafées onveilig te maken!! Houd je tot die tijd taai met Funda! haha doe haar maar de groeten van me!!
    Tot snel he maat x

• 15 September 2010 - 19:15

Tessa Anthonissen:

Het klinkt allemaal echt heel relaxed! Tof joh

xxx Tessa

• 15 September 2010 - 19:54

Anoniempje:

hihihihihi super leuk joh

• 16 September 2010 - 11:22

Wesley Koekkoek:

Claro amigo. Buena suerte con todo! Mira mi primera cuento tambien porfavor. Y no bebes mucho en los fines de semanas haha!

AMOR

• 17 September 2010 - 11:40

Devlin:

Haha gozer, feyenoord ken je toch wel missen, snap niet wat daar nou aan is:p zondag jongen wordt het weer een feest ga jij maar is even goed voor de buis zitten ;)
    hahaha lekker op strand gelegen andere worden parasol gekocht en dur onder gaan liggen.
    Veel plezier kerel!