Back from holidays - Reisverslag uit Cullowhee, Verenigde Staten van Bas Nuijten - WaarBenJij.nu Back from holidays - Reisverslag uit Cullowhee, Verenigde Staten van Bas Nuijten - WaarBenJij.nu

Back from holidays

Blijf op de hoogte en volg Bas

20 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Cullowhee

Beste vriendjes en vriendinnetjes.

Zoals jullie weten ben ik afgelopen dinsdag 14 augustus weer vertrokken naar Amerika voor mijn tweede semester op de universiteit hier.
De reis is allemaal goed verlopen en alles is goed gegaan. Geen vertragingen en precies optijd aangekomen.
Ik moet wel zeggen dat ik aardig kapot was, een stuk erger dan de vorige x. In ieder geval stond er een busje van school klaar om me naar de campus te brengen. Rond een uurtje of 7 amerikaanse tijd (1 uur nederlandse) was ik terug op school en kon ik naar mijn kamer. Daar nog even gewacht te hebben op mijn andere koffer die ik bij een maatje hier had achter gelaten tijdens de zomer.

De volgende dag stond er voor de nieuwe internationale studenten een introductie op het programma. Ik was gevraagd om ze hierbij te begeleiden, dus moest vroeg uit het bedje. Gelukkig hoefde ik weinig te doen en kon ik verder nog een beetje bekomen. Alleen een beetje rondgeleid over de campus en wat verteld over de school en alles er om heen.
Inmiddels weer een aantal dagen er op zitten en iedereen is weer z'n beetje gesetteled. Verder weer veel nieuwe internationale mensen leren kennen en altijd leuk om te horen hoe ze je naam uitspreken. Klein maar krachtig denk je, nou ze hebben er moeite mee... pff

Het is inmiddels zondagavond (10u) en straks dus bedtijd en kan ik me voorbereiden op de eerste lesdag van het nieuwe semester. Gelukkig begin ik op maandag pas om half 3 en ben ik iedere vrijdag vrij. En ja, het studentenleven kan ondanks dat toch best zwaar zijn.

Ik houd jullie weer op de hoogte van alles wat er hier gebeurd.
Tot in december.

Groetjes,
Bas

  • 20 Augustus 2012 - 05:29

    Pierre Corrry:

    hoi bas nou veel succses maar weer voor de volgende tijd ,ga je zeker weer lukken .groetjes corry en pierre

  • 20 Augustus 2012 - 12:53

    Ma:

    Ha wereldreiziger,
    Weer gesetteld. Jaja , dan is weer tijd op te presteren -minimale inspanning/maximaal resultaat.
    Komt goed schatje (hahahahaha)
    Ik spreek en zie je gauw weer op skype.
    Ma xxx

  • 21 Augustus 2012 - 12:18

    Pa:

    Hoi Bas,

    Het was goed om te horen dat de reis precies volgens plan is verlopen en dat je weer helemaal gesetteld bent, ik hoor dat je een nieuwe roommate hebt dit keer een jongen van down under is het wel een aardige jongen en waar komt hij vandaan in Australiën?

    Was het leuk om je studiegenoten en vrienden van het 1e semester weer te zien ?, hoe vonden Michael en zijn moeder jouw cadeautjes die je mee had genomen ? (Ps. wel goed van z'n moeder dat ze al jouw kleren die de koffer zaten welke jij bij mocht laten staan allemaal gewassen had voor je)

    Nou succes met je 1e lessen van dit semester maak er wat van net zo als in het 1e semester dan komt het allemaal vanzelf goed.

    Ps. ga je nu ook weer actief voetballen ?

    Hey groetjes en tot horens

    Pa xxxxx.

  • 21 Augustus 2012 - 12:18

    Pa:

    Hoi Bas,

    Het was goed om te horen dat de reis precies volgens plan is verlopen en dat je weer helemaal gesetteld bent, ik hoor dat je een nieuwe roommate hebt dit keer een jongen van down under is het wel een aardige jongen en waar komt hij vandaan in Australiën?

    Was het leuk om je studiegenoten en vrienden van het 1e semester weer te zien ?, hoe vonden Michael en zijn moeder jouw cadeautjes die je mee had genomen ? (Ps. wel goed van z'n moeder dat ze al jouw kleren die de koffer zaten welke jij bij mocht laten staan allemaal gewassen had voor je)

    Nou succes met je 1e lessen van dit semester maak er wat van net zo als in het 1e semester dan komt het allemaal vanzelf goed.

    Ps. ga je nu ook weer actief voetballen ?

    Hey groetjes en tot horens

    Pa xxxxx.

  • 21 Augustus 2012 - 13:49

    Otto:

    Bas,
    Ik heb inmiddels vernomen van je moeder,mijn zus dus, dat mijn reactie op jouw reisverslag bij menig persoon gemengde c.q. negatieve gevoelens oproept.Het was louter bedoeld als grap in een periode dat heel wat Dutchies niet weten op welke partij ze moeten stemmen op 12 september a.s.
    Er worden thans veel van dit soort grappen gemaakt in tijden van onzekerheid. Een beetje humor en relativering moet ons allen er door heen slepen. Bas, excuses voor deze misplaatste grap.

    Je oom.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Hey! Alweer de 2e reis, deze keer in de Verenigde Staten. De verschillende verslagen en foto's zal ik dus met regelmaat updaten! Bye.

Actief sinds 10 Sept. 2010
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 18493

Voorgaande reizen:

04 Januari 2012 - 20 Juni 2013

USA

02 September 2010 - 26 Januari 2011

Barcelona

Landen bezocht: